Wie heeft er tips om kreukels in kleding tijdens de reis te voorkomen????

Ik wil graag wat linnen kleding mee op vakantie nemen maar dat kreukt normaal al zo.Heeft iemand ( inpak) tips om gekreukelde kleren (een beetje) te voorkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
5.8K

Het beste antwoord

Oprollen, zo netjes en zo strak mogelijk. Het scheel ruimte in je koffer. Alles is beter op te rollen overigens.
Als je op de plaats van bestemming bent gelijk uithangen. En eventueel in de badkamer zodat het linnen door de stoom nog wat uit gaat hangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je duidelijke tips.

Andere antwoorden (5)

Oprollen! Dit neemt tevens ook minder plaats in beslag. Veel plezier op vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vouw de kleding niet maar rol ze op. Scheelt ruimte en het kreukt minder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leg je kledingstuk, bv een jasje, op je geopende koffer. Vouw dan de mouwen met gedeeltelijk de panden naar binnen. Dan de onderkant. Je jasje ligt nu opgevouwen in je koffer,zo groot je koffer is. Leg in de vouwen bv. je sokken of een opgerolde handdoek, zodat de vouwen niet te scherp worden. Ik hoop dat je de uitleg een beetje snapt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Linnen kleding maar overigens best wat gekreukt zijn. Dat is een eigenschap van linnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je t ECHT kreukloos wilt: leg je kledingstuk op een uitgerolde (donzen)slaapzak en rol t dan gezamelijk op. Een dikke handdoek werkt ook.
Alternatief: Als je op de bestemming aankomt, kun je met een plantenspuit je kleding heel iets vochtig maken en t dan uithangen op een lijntje of hangertje. De volgende ochtend zijn dan alle kreukels weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus ook de plantenspuit maar in de koffer...:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op mijn businesstrips schroef ik de "fles" meestal eraf, om gewicht en ruimte te besparen. In het hotel zet ik het slangetje van de sproeier in een glas water...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie tips krijg ik hier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie tip niet aan gedacht maar ideaal voor de vakantie of trip ik neem er ééntje mee op vakantie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oja, nog een plus Ernie!
Je kan de kreukels eruit krijgen door de kleding op een hangertje in de douche te hangen en de douche aanzetten op zijn heetst.door de stoom verdwijnen de kreukels vanzelf.