Bedoel je het smsje dat je binnenkrijgt als je over de landsgrens gaat? Dat kun je niet uitzetten, dit is een automatisch bericht van je provider.
12 jaar geleden
Als een I-phone hetzelfde werkt als een GSM (ik heb geen idee eigenlijk, )
Ik moest gewoon dat sms-js dat ik kreeg tot het einde doorscrollen en daar stond pas: Wilt u dit bericht niet meer ontvangen sms dan nee naar xxxx (weet nummer niet meer ) Ging trouwens pas toen ik weer in nederland was. Kreeg wel bericht dat sms nummer onbereikbaar was ofzo, maar nooit sms meer gehad, dus heeft wekl geholpen
12 jaar geleden
Als je in de grensstreek woont en om de haverklap dit sms'je krijgt, kun je het uitzetten door handmatig je telecomprovider in te stellen, in plaats van je telefoon automatisch een provider te laten kiezen. Je moet even zoeken in de instellingen van je telefoon of in je gebruiksaanwijzing hoe je dit doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik woon inderdaad 6 km van België. Begijp wat je bedoel maar ben niet zo goed in dat soort dingen. Kun je me ook vertellen waar ik dat vinden kan. Heb je misschien een link voor me?
Desalniettemin bedankt voor de tip.
en dan nog het gemakkelijke antwoord, even naar de klantendienst van je provider bellen en vragen om het te deactiveren, let op als je prepaid hebt gaat dit niet bij elke provider, ik ben internationaal chauffeur en ik kreeg het rambam van al die berichtjes, 1 telefoontje en twas opgelost