Is de stad Atlanta (VS) een veilige stad?

ik zit er aan te denken om stage te lopen in Atlanta. Alleen is het wel een fijne stad? Niet te crimineel, en heb je er voor een wat lagere budget een appartement of studio in een goede buurt?
Ik ontvang ongeveer $900 / $1100 per maand.

Bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.9K

Het beste antwoord

Als ik de 'crime index' in de eerste bron goed interpreteer is het niet echt een veilige stad. 99% van de steden in de VS is veiliger!

In de betere buurten zal het wel meevallen met de criminaliteit. Volgens de bron is het noorden van de stad het veiligst. Je kunt dus het beste daar een appartement zoeken.

In de tweede link kun je in het Engels meer lezen over de criminaliteit in Atlanta.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dacht ik eerst ook, maar er zijn ook veel veiliger plaatsjes. Probeer maar eens Hercules (46) en St. Charles (25). Hoe kleiner hoe veiliger, denk ik. Cijfers vinden boven de 50 is inderdaad wel lastig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tja tis niet zo fijn daar als ik het zo zie. dan blijf ik toch maar in europa, aangezien er geen andere steden zijn waar ik stage kan doen. Bedankt!