Heeft iemand ervaring met VI-Travel? Voor het bezoeken van Europese voetbalwedstrijden.

Heeft iemand ervaring met het reizen met VI-Travel voor een Europese wedstrijd? Is het vertrouwelijk?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is onderdeel van Voetbal International dat gewoon als goed en betrouwbaar bekend staat. Dat bedrijf zal zijn naam echt niet schaden door een onbetrouwbare reisorganisatie te starten.

wat ik meestal doe als ik bij een bedrijf iets bestel of boek is de naam googlen met het woord 'ervaring' of 'review' erbij. Werkt ook bijvoorbeeld bij Marktplaats-particulieren als er gedoe mee is. Als er dan gedonder is, kun je dat meestal wel vinden. Het is even wat speurwerk, maar in al die jaren bestellen/boeken via internet heb ik nog nooit iets vervelends meegemaakt door o.a. even wat te googlen vooraf. Wat ook handig is, is soms de naam van het bedrijf met het woord 'faillissement' of 'failliet' te googlen. Veel plezier met de voetbalreis!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100