Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand ervaring met VI-Travel? Voor het bezoeken van Europese voetbalwedstrijden.

Heeft iemand ervaring met het reizen met VI-Travel voor een Europese wedstrijd? Is het vertrouwelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het is onderdeel van Voetbal International dat gewoon als goed en betrouwbaar bekend staat. Dat bedrijf zal zijn naam echt niet schaden door een onbetrouwbare reisorganisatie te starten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat ik meestal doe als ik bij een bedrijf iets bestel of boek is de naam googlen met het woord 'ervaring' of 'review' erbij. Werkt ook bijvoorbeeld bij Marktplaats-particulieren als er gedoe mee is.

Als er dan gedonder is, kun je dat meestal wel vinden. Het is even wat speurwerk, maar in al die jaren bestellen/boeken via internet heb ik nog nooit iets vervelends meegemaakt door o.a. even wat te googlen vooraf. Wat ook handig is, is soms de naam van het bedrijf met het woord 'faillissement' of 'failliet' te googlen.
Veel plezier met de voetbalreis!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding