Volgens de website in de bron, ongeveer 50 euro
(van Lille, via Parijs, Le Mans naar La Roche-sur-Yon)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nada, nakka niente! Na de snelweg in Nederland (niet via Zeeland want daar heb je nog een tolbrug) en Belgie kies je voor de Route National in Frankrijk. Dan betaal je helemaal niets behalve dat je langer onderweg bent en iets meer kilometers maakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@sarile: O nee? Vertel eens. En dan zeker richting de Vendee. Neem Nantes even als voorbeeld; Vanuit Nederland richting Lille, Parijs, Le Mans, Nantes. Zie daar maar eens een kortere route voor te vinden via de route national.