Wanneer krijg je vakantiegeld?

Wanneer krijg je trouwens je vakantiegeld? Ik heb de afgelopen 2 maanden helemaal niets extra's gezien bij de storting van mijn maandelijkse salaris. Klopt dit wel?

een jaar geleden
in: Vakantie
1.7K
tinus1969
een jaar geleden
Dit kun je het beste vragen aan de salarisadministratie van je werkgever.
HeerVoldemort
een jaar geleden
All in salaris is al genoemd. Er is ook nog een andere optie.
Stel dat je in dienst bent van een overheidsinstantie krijg je IKB en moet je zelf aangeven wanneer je dat uitgekeerd krijgt, geef je niets aan krijg je het in december.

Antwoorden (2)

De meeste mensen ontvangen hun vakantiegeld één keer per jaar, bij de salarisbetaling van mei. Maar werkgevers kunnen daar van afwijken.
Toegevoegd op 11 juli 2022 13:18: bron
bamibal
een jaar geleden
Werkgevers betalen het vakantiegeld minstens 1 keer per jaar uit. Op jouw loonstrook staat aangegeven hoeveel vakantiegeld je ontvangt. De meeste werknemers ontvangen het vakantiegeld in mei of juni.