Ik ben van plan om volgend jaar met vrienden op vakantie te gaan, maar komen wij de clubs binnen als 17-jarigen?

Wij hebben namelijk ons eindexamen dan gehaald en willen naar Rhodos of Lloret de Mar. komen wij de grotere clubs in met onze leeftijd? 17 jaar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
3.2K

Het beste antwoord

Lloret de Mar? Geen probleem. Daar kom je als 17 jarige echt overal binnen. Met name omdat heel Lloret de Mar, althans het uitgaans gedeelte daar, gericht is op personen van rond jouw leeftijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee met jr leeftijd kom je er dan niet in, officieel... maar je kan het altijd proberen! Ik denk dat het aan de portier voor die avond ligt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kroegen zullen geen probleem zijn. Maar de "grotere clubs", zoals je ze zelf beschrijft, kunnen best lastig worden. Die clubs staan vaak hoger aangeschreven en worden strenger gecontroleerd. Grote kans dat je daar 18 of 21 moet zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb het dan dus over grote clubs die vaak een beetje buiten het overige uitgaansleven liggen. Dus niet de talloze kroegen en feestcafés. Daar zul je zonder problemen binnenkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als alternatief voor Rhodos wil ik je Kreta -Chersonissos en dan Starbeach adviseren,dit vonden mijn kids veel leuker,leeftijd daar is ook 17 jaar,ook Chersonissos zelf waren vele leuke clubs waar je binnen komt.
Rhodos is wat dat betreft beetje rustiger allemaal.
Het is maar waar je van houdt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was zelf zestien toen ik naar Lloret de Mar ging, en ik kwam overal binnen. Ze hebben nooit om mijn ID of leeftijd gevraagd. Op examenreis ben ik naar Chersonissos geweest (vergelijkbaar met die 2 plekken) en daar werd ik ook niet geweigerd. Ik zie er voor mijn leeftijd best wel jong uit, dus je hoeft je geen zorgen te maken :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je je oorbellen uitdoet en je je voorlopig niet scheert, lijk je alweer 3 jaar ouder. ;) en rechtop lopen!