Tips voor in de tent: zelfgemaakte tafeltips en zachtliggende materiaal voor op luchtbed

Ik kan maar weinig meenemen. Dus naast een boek als tafeltje zijn er misschien nog andere tips. En kun je op een luchtbed iets gebruiken waardoor je ook zachter ligt? Naast het matras niet te hard op te blazen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Je hebt van die kussens met piepschuimballetjes met een tafelblad erop. Handig, maar we hebben hem een keer meegenomen op vakantie en niet gebruikt. Een boek voldoet prima.
Iets zachts voor op je luchtbed heb je niet nodig, want je ligt in een slaapzak, die is zacht van binnen. Als je dan ook nog een kussentje meeneemt, is er al helemaal geen probleem. De eerste avond is het even wennen, maar daarna slaap je als een roos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt, ik heb hier echt wat aan!
als je boodschappen gaat doen, neem dan een kartonnen doos mee uit de winkel. handig om spullen een beetje bij elkaar te houden en een goede tafel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
slim zeg, zo simpel en toch doeltreffend ;)