Ik wil een airmiles-pas aanvragen. Maar ik lees nergens over de KLM. Vliegen is toch de snelste manier om miles te sparen?

Volgens mij zijn de Airmiles die KLM geeft anders dan die van bijvoorbeeld V&D. Maar gaat sparen wel met dezelfde pas? En maakt het uit waar ik de pas aanvraag?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.7K

Het beste antwoord

Nee doen ze niet meer... heb net op de site van klm gegeken:

Kan ik mijn Air Miles gebruiken om een vlucht te boeken?

Het contract tussen Air Miles en KLM is helaas beëindigd en daarom is het niet meer mogelijk om Air Miles in te wisselen voor een KLM-vlucht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wellicht kan je ook airmiles gebruiken om klm tickets te kopen.
Maar miles sparen bij KLM doe je met het het Flying Blue programma van KLM (zie link).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals door anderen eerder vermeld zijn bij de AH en V&D Airmiles geen KLM vluchten meer te boeken. Inplaats daarvan kan je met korting vluchten bij Transavia boeken.