Op de site vakantie veilingen kun e een bod doen op zonvakanties. Is dit bedrag per persoon of voor zijn 2e?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

Als het goed is staat het erbij. Dan staat er bijv: 1 ticket, 2 tickets etc. En anders contact opnemen met de mensen van vakantieveilingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat denk je zelf?
Voor 1 persoon natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat altijd in de beschrijving duidelijk bij vermeld of dit voor 1, 2 of meer personen is. Meestal is het voor 2 personen, maar zeker niet altijd.

Ook staat er altijd duidelijk welke extra kosten er nog eens boven op komen (altijd 4 euro veilingkosten aan vakantieveilingen, daarnaast bij vakanties vaak nog enkele belastingen (per persoon, per nacht) en schoonmaakkosten.

Houd hier dus goed rekening mee bij het uitbrengen van een bod, dat deze verplichte kosten er nog bij komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet voor je gaat bieden heel goed lezen wat er geveild wordt zowel bij het arrangement als bij meer informatie daar staat precies met hoeveel personen je mag gaan. Het bedrag dat je betaald betaal je voor de aangeboden vakantie meestal is het bij zonvakantie 2 pers
Een tip kijk ook altijd bij de aanbieder van de reis zodat je weet wat je koopt en wat je voordeel kan zijn soms bieden ze meer als de reis kost bij de aanbieder van de reis. Veel succes en fijne vakantie.