wat betekent dit :

we kwamen dit tegen op internet en we willen graag weten wat dit is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Heb je verder niets waaruit je zou kunnen afleiden wat het betekent (bijvoorbeeld de pagina waar het vanaf komt)? Ben voor mijn werk veel in China geweest en ken wel wat tekens. Hier komt een poging:

Het geheel lijkt te bestaan uit drie hoofdkarakters. Het meest linkse hoofdkarakter van de drie, bestaat uit twee onderdelen. Deze onderdelen afzonderlijk betekenen "vrouw" en "kind". Samen hebben ze een speciale betekenis namelijk "liefhebben" (zie bronvermelding). Het middelste hoofkarakter betekent "persoon" of is daar van afgeleid. Het derde hoofdkarakter lijkt ook uit twee onderdelen te bestaan. Als dat zo is, dan is het linker teken van de twee het woord "boom".

Maar ja, ga er maar aan staan. In combinatie betekenen de drie karakters misschien iets heel anders…
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat betekent babi pangang dubbele portie.