Waarom heb ik mijn Ov activeringscode nog niet gekregen?

Ik heb volgens duo.nl recht op een weekabonnement vanaf 03-09-13

Echter heb ik nog geen brief gekregen over de activering hiervan.
Ik heb mijn Ov chipkaart al binnen alleen heb ik er nog geen reisproduct op staan. Is deze brief nodig voor gebruik hiervan?

Zo ja, kan ik duo dan kwalijk nemen voor het niemand optijd opsturen van deze brief en de maand september niet meerekenen als schuld als ik eventueel mijn diploma behaal binnen 10 jaar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Je kunt altijd bij een OV oplaadpunt controleren of je al een bestelling op kunt halen, ofwel je weekabonnement. Je moet je reisproduct er namelijk zelf opzetten en zelf afhalen. Verder zul je contact met DUO op moeten nemen voor je overige vragen.