Als je gaat overnachten, welke spullen moet je dan meenemen en zeker niet vergeten ?

Toegevoegd na 4 minuten:
douchegel krijg je toch altijd in hotel of niet???

Toegevoegd na 10 minuten:
Lekker een snoepje,zoutje en drankje,
dat mag je nooit meenemen naar hotel he?

maar ik kom van ver, dus zal toch voor onderweg meenemen. Voor zowel de heen als terug weg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
11.2K
Kimath
12 jaar geleden
ligt er ook aan waar je gaat overnachten wat je mee zou moeten nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk mag je wel zelf iets te eten en te drinken meenemen naar een hotel. Zolang je het niet in het restaurant van het hotel gaat opeten/drinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet nog een hotel meemaken (en heb er veel gezien voor mijn werk) waar je iets NIET mag meebrengen. Zeker etenswaren is geen probleem. Niet in de lobby of restaurant nuttigen, maar naar je kamer ermee. Een hond, kat of ander huisdier is een ander verhaal! Dat zou van tevoren gecontroleerd moeten worden of dat kan ;) De aanwezigheid van zeepjes, douchegels en shampoo's en bovenal de kwaliteit daarvan wisselt sterk in hotels.

Antwoorden (12)

nachtkleding.ondergoed,tandenborstel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar ga je overnachten? Voor een hotel heb je minder nodig dan ergens midden in een bos. Meestal is een zaklamp en tandenpasta+borstel wel het minste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De pil, Tandenborstel, douchegel, opmaak spulletjes, condooms, kleren, schone onderbroek, geld, paspoort ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er van af waar maar ik zou zeggen vooral je id. En natuurlijk pyama, kleren voor de volgende dag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pyjama, schone kleding, tandpasta+tandenborstel, mobieltje, je papieren, make-upremover, make up. Ik ben vast nog wel wat vergeten. :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nachtkleding,tandenborstel en tandpasta,condooms (ik weet niet hoe oud je bent) Lekker een snoepje,zoutje en drankje.
Fohn en douchegel/zeep liggen inderdaad al vaak op de hotelkamer evenals koffie,thee en een waterkoker.Verder schone kleren,makkelijke schoenen en voldoende geld.
Veel plezier!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker een snoepje,zoutje en drankje,
dat mag je nooit meenemen naar hotel he? maar ik kom van ver, dus zal toch voor onderweg meenemen. Voor zowel de heen als terug weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ze gaan bij de receptie echt niet controleren wat jij in je tas hebt hoor.Wij vinden het altijd lekker om wat te drinken/snoepen te hebben op onze hotelkamer.
Kimath
12 jaar geleden
Ik neem vaak doos Bastognekoeken mee, altijd lekker!
En die mensen kijken inderdaad niet wat je meeneemt hoor.
Deodorant, eventueel eau de toilette of parfum, plastic zakje om gedragen ondergoed weer mee naar huis te nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om de grappenmakers voor te zijn:
Plastic zakje in je reistas steken, natuurlijk :)
wat zijn jullie ouderwets met die pyama's. Ik neem deze nooit mee, niet op vakantie niet naar het ziekenhuis enz

Gewoon een sportbroekje werkt ook en kost minder gewicht/ ruimte

Toegevoegd na 3 minuten:
En onthoud 1 ding. Een mens heeft veel minder nodig dan hij denkt!! Een aardige indicatie van wat je als paklijst nodig hebt vind je op Samoon. Maar denk er aan hier staat veel meer op dan je echt nodig hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geloof me maar, als ik in een sportbroekje in het ziekenhuis ga liggen, zal er zeker gevraagd worden of ik iets meer aan wil trekken :)
In een hotel heb ik nog nooit washandjes gezien, dus als je die gebruikt ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een hotel liggen vaak een douche kapje, een stukje zeep een bekertje ,een flesje body lotion, en een klein flesje shampoo voor je klaar. En uiteraard hanger daar meestal ook de bekende handdoeken ( goh hoe komt de buurman daar toch aan?) Wat je dus zelf mee neemt voor een overnachting dat zijn in ieder geval je medicijnen als je die gebruikt en je eigen mondverzorgings producten. Oordopjes in sommige gevallen ( wist jij veel dat de kerkklokken in dat dorp ook snachts' luidden?) Je kunt ook je eigen waslapjes mee nemen en in ieder geval schone sokken en slips. ( uiteraard kun je ook uitgebreid je toilet tas volproppen met parfums, deo s reinigings middeltjes en weet ik veel wat allemaal nog meer,maar dat is voor een nachtje slapen vaak niet echt noodzakelijk)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dingen waar je echt niet zonder kunt als je aan het merk gehecht bent. Zeep en shampoo is er in ieder hotel wel, maar wil je een bepaald merk dan moet je zelf meenemen. Drankje en hapje ook voor als je geen zin hebt naar het restaurant te gaan, of wanneer de dingen in het koelkastje (als dat er is) je niet aanstaan. Verder voor het geval je geen tv wilt kijken op niet meer weg wilt, een boek of puzzelboek of spelletje
12 jaar geleden
haha vul je tas met snacks en bier die minibar is duuuuur en ze checken je tassen echt niet..

tandenborstel tandpasta borstel fohn (bij twijfel)
je eigen douchegel is wel fijn, neem je die prutsverpakkingkjes mee terug voor je familie :P

neem ook wat zakjes thee en suiker mee, je krijgt er maar een paar en er is meestal wel een waterkoker op de kamer