Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik bij Lufthansa een extra koffer boeken. Waar doe je dit en wat zijn de kosten?

Ik ga volgende maand op stage en wil graag extra bagage meenemen. Kan ik een extra koffer bijboeken? Doe je dit pas op het vliegveld of van te voren en wat zijn de kosten hiervan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
3.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je kunt meestal ter plekke een extra koffer bijboeken.. Voor de zekerheid zou ik dit even nalezen op de site van de vliegmaatschapij.. Hier staat vaak ook wel een prijs wat je per kilo extra moet betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal kan dit ook bij het online inchecken en ben je vaak goedkoper uit dan wanneer je dit op het vliegveld doet. De prijzen en de aantal kilo's zijn op de website van de vliegtuigmaatschappij te vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verschilt per vlucht. Met een duurder ticket mag je meer meenemen. Overzicht op onderstaande links

Toegevoegd na 9 minuten:
Let op . overbagage is zeer kostbaar!! Waarom niet gewoon een pakket opsturen met TNT pakketservice. Wel Track en Trace nemen!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben toen we op vakantie gingen naar Egypte voor 10 Kilo overgewicht 70 euro moeten betalen dus best aan de prijs. Informeer even bij de lufthansa welke mogelijkheden er zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding