Goede hotels in hartje Londen gezocht! (zie info)

Heeft iemand ervaringen met goede hotels in Londen? Ik zou het graag wel in het centrum willen laten liggen, rond Westminister Bridge. Het is voor 3tal dagen; we zullen er niet altijd vertoeven, enkel 's nachts, maar toch. Bed moet wel goed zijn en ontbijt ook. Ook niet te duur graag. Zou graag rond de 250 - 400 euro eraan kwijt zijn.

Iemand aanraders?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Er zijn echt superveel goede (en slechte) hotels in londen.
Over het algemeen geldt dat wanneer je in het centrum verblijft, je automatisch (veel) meer betaald.
Of je betaald hetzelfde, maar dan is het hotel slechter.
Als ik jou was zou ik kijken op www.hotels.com
daar vind je ongeveer elk hotel ter wereld, dus ook die in Londen. Geef je voorkeuren op aan de zoekmachine en let op aanbiedingen en lastminuts.
Tip: Neem niet een duur hotel in het centrum, maar wel 1 die dicht bij de metro zit.
Tijdens een weekendje weg in Londen is de metro onmisbaar.
Tip: Neem een keer een English breakfast in je hotel
Have fun!

Toegevoegd na 1 minuut:
De Accor-hotels zijn eenvoudige hotels die je in heel Europa vind, maar wel super goedkoop! In Londen vanaf E35,- per nacht, dus houd je een boel geld over voor andere leuke dingen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Op hotels.com vind je ook reviews, net als op zoover.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Het waldorf Astoria is óm de hoek' van Hyde Park.

Hier: http://www.wotif.com/hotel/View?hotel=W52947&page=1&viewType=all&adults=0&children=0&child1Age=1&child2Age=1&child3Age=1&child4Age=1&child5Age=1&child6Age=1&child7Age=1&child8Age=1&child9Age=1

vind je een aanbieding van 300 pond per nacht voor volgendee week.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Euro hotel bij kings Cross . een zeer goede budget optie.
Ik ga de volgende keer als ik naar Londen ga zeker terug

Toegevoegd na 5 uur:
Ik heb geen ervaring met hun vestiging in Londen. Maar in Azie zijn ze goed. Vlakbij Westminster. Tune hotel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf twee keer in het Strand Palace verbleven. Groot maar prima met volledig ontbijt inclusief (afh. van je boeking). Het ligt aan Strand op ong. 300m van Charing Cross of Covent Garden. Meer centraal kan je bijna niet komen.
Met een beetje zoeken kan je goede aanbieding vinden.
Utrecht
12 jaar geleden
Ik denk dat je erg positief bent als je denkt voor die prijs een goed hotel in hartje Londen wilt vinden. Aangezien je er alleen maar wilt slapen kan het misschien een goed idee zijn om in een jeugdherberg of iets dergelijks te overnachten. Ik ben een aantal jaar geleden ook naar een londen geweest en zat in een jeugdherberg in Kensal Green. Dit zat niet al te dicht bij het centrum maar wel tegen over een metro station. En met de metro stond je binnen een kwartier in het centrum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De website www.zoover.nl geeft heel veel informatie, ervaringen en beoordelingen van reizigers overal ter wereld. Het leuke is dat je bij terugkomst je eigen ervaringen er weer aan toe kunt voegen zodat de volgende reiziger nog weer beter geïnformeerd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je geeft aan dat je er niet veel zal vertoeven. Ik ben dit jaar ook naar Londen geweest, zat in generator hostel. Was heel simpel, maar was ook niet duur. Gezellig voor jonge mensen, kwamen vooral mensen van onder de 30. IVoor de prijs denk ik dat je meer in de richting van hostels kunt kijken, als je toch niet heel grote eisen stelt aan de slaapplek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hotel (eigenlijk B+B) The seven dials. Bij Covent Garden. Vlakbij metro Leicester Square en Tottenham Court Road. 5 minuten lopen van Soho.
Wij hebben in juni 3 pers. kamer voor 4 nachten voor 520 pond. incl. engels ontbijt.
de kamers, met eigen douche en wc, zijn erg klein, maar als je er alleen maar slaapt...
De eigenaar, zijn vrouw en personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Verder geen faciliteiten in het hotel. En geen lift.