kent iemand een gezellige bed & breakfast in Amsterdam waar je met 3 personen voor een zacht prijsje kan overnachten? (liefst centraal gelegen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

kijk eens op airbnb. let op prijzen zijn in USD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zit een stayokay op de kloveniersburgwal. Net naast t muntplein
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog goed koper is in haarlem B&B en dan 15min met trein/bus naar amsterdam
Mijn Ma heeft een B&B in Haarlem

Toegevoegd na 17 uur:
http://www.bedandbreakfast.nl/bed-and-breakfast/5084/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Word lid van vrienden op de fiets. www.vriendenopdefiets.nl dat is een niet commerciele organisatie die een boekje uitgeeft met allemaal b&b adressen. Als je lid bent voor 7 euro per jaar, Je krijgt daarvoor een kaart dat je lid bent en een boekje,kun je voor 19 euro pp met ontbijt logeren. Het leuk van vind ik dat je op hele leuke locaties komt. Soms heb je zelf een eigen kamer met badkamer. Soms moet je die delen. Vraag het gewoon na. Er zijn 3600 adressen in nederland en ook buitenland natuurlijk ook een hoop in Amsterdam. Zelfs in het centrum.