Ski / Snowboardlessen jeugd en volwassenen
(Op de hoofdpiste "Herrloh" direkt achter Hotel Der Brabander)
Cursus A: 10.00 - 11.30 en 13.30 - 14.45 uur
Cursus B: 12.00 - 13.30 en 15.00 - 16.15 uur

1-daagse cursus € 29,00
2-daagse cursus € 49,00
3-daagse cursus € 69,00

Toegevoegd na 25 seconden:
het gaat trouwens vanaf morgen dooien en regenen in Winterberg. Dus je moet er wel snel bij zijn.

Toegevoegd na 1 dag:
Ben vandaag even voor je gaan kijken in Winterberg: Er is veel sneeuw, maar dooit hard weg op het moment. Door de weeks is het VEEL rustiger dan in het weekend. Je krijgt meer uit je dag als je niet in het weekend gaat.