mag je zomaar aan de Maas kamperen?

je vaart met je boot en je wil even kamperen op een strandje, mag dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.8K

Antwoorden (3)

Officieel volgens mij niet, alleen op bepaalde plaatsen. Maar op de juiste plaats waar niemand last heeft van je zal je best een nachtje illegaal kunnen verblijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In veel Europese landen is wildkamperen verboden bij de wet. De gedachte hierbij is dat wildkamperen tot overlast kan leiden. Sommige mensen laten namelijk hun afval achter op de plaats waar ze gekampeerd hebben als er geen voorzieningen zijn.

wat de consequenties zijn als je het toch doet is volgens mij een boete van 90 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de meeste plekken is dagkamperen wel toegestaan. Je mag dus best overdag een tentje neerzetten. Maar je mag er niet overnachten, dat mag alleen op plekken waar dat uitdrukkelijk toegestaan is.