Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik (20) en mijn vriendin (18) willen eind juni naar bulgarije voor 8 dagen met het vliegtuig. Wat zijn de voor en nadelen?

Mij is verteld dat het erg gevaarlijk is om als stelletje naar bulgarije te gaan. Klopt dat? Appartement Royal sun willen we heen. In de reviews lezen we dat er bewaking is. Is dit echt een erg maffialand dan? Wij zijn niet van de elke avond stappen. We willen samen een leuke vakantie hebben met zon zee en strand.

Appartement: Royal sun
Sunny Beach

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Wij hebben ook in Sunny Beach gezeten het is er erg toeristisch en er komen veel nederlanders duiters en belgen, erg gezellig!
je moet niet naar afgelegen naaste dorpjes gaan uit nieuwschierigheid, wanneer je er 'rijk en toeristisch' uitziet loop je wel de kans om beroofd te worden, zeker op jonge leeftijd.

maar wees gerust, waar jullie gaan is een beetje te vergelijken met lloret of salou in spanje qua uitgaan en reisgenoten...
veel plezier :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb een maand daar vertoeft ook daar is het net zo crimineel als Amsterdam laat je niet afschrikken daar door
en die badplaatsen daar zijn veilig genoeg.
Ook hier in ned kan je op onverlaten plaatsen overvallen worden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bulgarije is een land met gebruiksaanwijzing, wil je er een veilige en leuke vakantie vieren. Als je nog jong bent en nog niet zoveel zelfstandige reiservaring hebt, moet je je afvragen, of je niet eerst wat ervaring wil opdoen in meer toegankelijke landen.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding