Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag een reisbureau, nadat wij de factuur hebben betaald, nog komen met kosten die zij zelf 'vergeten' waren? (transferkosten en weekendtoeslag)

NB De factuur is inmiddels 1,5 week betaald. Bij de ANVR staan wel wat juridische teksten maar daar begrijp ik geen fluit van. We hebben via het reisbureau alleen vliegtickets en een stop-over geboekt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
906
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, heb ik ook eens gehad. wel keurig betaald, overigens! maar lullig is het wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bah... Het gaat om 100 euro extra! Ik vind het best veel geld eerlijk gezegd. Ik ga in ieder geval wel even klagen bij ze. Dit hadden ze toch bij de eerste factuur ook al kunnen bedenken?!?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je online geboekt of ben je langs gegaan bij het reisbureau en welke maatschappij vlieg je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou eens een ander reisbureau bellen om te vragen of dit mag zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook met Consuwijzer bellen 088 - 0 70 70 70

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het klinkt nogal krom maar misschien is het toch handig om de algemene voorwaarden te lezen met behulp van internet. Volgens mij mogen ze dit niet doen aangezien de factuur al voldaan is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Foutje van het reisburo. Pech voor hen. Je hebt getekend voor wat je nu betaald hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding