Is er een hotel van de hotelketen Titanic dat zich bevindt aan de Gendarmenmarkt, Berlijn?

In november 2011 was ik te gast in een hotel van de keten Titanic. Bij het bezoek kreeg ik informatie dat er door Titanic Hotels een hotel geopend zou worden nabij de Gendarmenmarkt in Berlijn. Is dit hotel er inmiddels al gekomen, of is het plan voor de opening van een modern hotel van Titanic aan de Gendarmenmarkt niet doorgegaan?

Toegevoegd na 6 dagen:
Deze vraag graag verlengen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Op ongeveer 900 meter van de Gendarmenmarkt zit het Titanic Comfort Hotel Berlin Mitte, waarschijnlijk bedoeld je die.

http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g187323-d2078381-Reviews-Titanic_Comfort_Hotel_Berlin_Mitte-Berlin.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo,

bedankt voor uw reactie. Naar het hotel dat u nu heeft genoemd, ben ik niet op zoek. In dit hotel verbleef ik namelijk in 2011 al. En daar had ik toen gelezen/gehoord over het plan voor een ander hotel aan de Gendarmenmarkt. Ik vond het toen ook vrij opmerkelijk dat de hotels zo dicht bij elkaar zouden komen te liggen.