Hoe kan ik veel publiek bereiken om een nieuwe bedrijfsnaam te vinden voor een vliegtickets en vakantie website?

Wij zijn een touroperator en gaan een nieuwe website lanceren. Willen deze website onder de aandacht van publiek brengen door ze bij te betrekken met het kiezen van een naam.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar een reclamebureau.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
URL?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of googlen:) Nee nog niet in ieder geval. Ik lees hier zoveel goeie antwoorden wacht nog liever eerst af wat echte mensen zeggen:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Crazy bedoel je URL van onze website? die hebben wij nog niet. Of was je vraag naar Dorske bedoeld?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat dacht je van lekker ouderwets de stad in te gaan en mensen aan te spreken? Of zijn we daar tegenwoordig te bang voor?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Ytje Je bedoelt aantal studenten inhuren met Ipad's en straat marketing doen? Kan inderdaad een ondersteunend instrument zijn;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja bijvoorbeeld, eigenlijk een soort marktonderzoek starten.

Antwoorden (4)

Publiek bereiken kan heel goed via de media. Je mogelijkheden worden hooguit beperkt door een budget, tenzij je redactionele aandacht weet te verkrijgen. http://www.travmagazine.nl/ is een site voor de professional. Dat kan alvast helpen.

Zo te lezen ben je op zoek naar volwassenen met een redelijk inkomen. Je kunt een oproep plaatsen op elsevier.nl en daar natuurlijk een prijs aan verbinden: "Als jou naam de winnende naam is win je een vliegreis naar ...."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoorden Benji.
Doe een leuke actie met Zoover.nl, wereldwijzer.nl, startpagina/reizen en een link naar een facebookpagina.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
staat op mijn lijst. Bedankt
Wat dacht je van een persbericht op Tourpress en/ of travelution
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk zijn er meerdere websites waar je persberichten kan plaatsen. Ga ik zeker zoeken. Staat op mijn lijst bedankt.
Adverteren op Facebook.

Oa. dit bedrijf kan dit voor je verzorgen
http://www.pauwr.nl/facebook-adverteren.php

Je zou evt een facebook app kunnen (laten) maken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oja wel zou ik er een beloning aanhangen. 1e prijs is bijv dan een reis!

Je zou dan bijv contact op kunnen nemen met een site zoals
prijsvragen.nl
Veel mensen reageren op zulke sites, vooral als er een reis te winnen is