Weet er iemand een privegids in Kenia? Zoja is deze persoon per mail bereikbaar?

Kenia rondreis

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

In de tijd, dat wij als KLMers nog lang genoeg in Nairobi lay-over hadden om 3 dagen op safari te kunnen gaan, gingen wij altijd met East African Wildlife Safaris Lmt.

De gids, Jock Anderson, is intussen op een hogere leeftijd, maar zijn organisatie bestaat nog steeds, en organiseert safaris in Kenya, Tanzania en Uganda.
Ook heeft hij een eigen camp (Mara River Camp) in een bocht van de Mara-River, middenin de Masai Mara, en een camp meer in het noorden, dat Shaba heet, en een privé-waterval heeft (die wel eens ondeugend de 'cuddle puddle' genoemd wordt.)
De laatste jaren heeft hij zich vooral toegelegd op het organiseren van camps voor films - hij heeft Out of Africa bijv. 'georganiseerd', en ook voor natuurfilmers en hun ploegen heeft hij veel rondreizen georganiseerd.

Ik ben (geluksvogel...) minstens 25 keer op zo'n korte safari geweest met Jock en East African Wildlife Safaris, en behalve de bijna onvermijdelijke lekke band van de landrover hebben wij nooit problemen, breakdowns oid. gehad, en we zagen altijd onvoorstelbaar veel dieren door de geweldige gidsen, die Jock in dienst heeft.

Ik beveel hem van harte aan!!!

eaws@kenyaweb.co
info@eawsafaris.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook proberen om via couchsurfing een adres te vinden. Het is een leuke manier om over heel de wereld je netwerk uit te breiden!