Ik wil graag naar het buitenland voor een paar maanden om vrijwilligers werk te doen. Wie weet een goede organisatie?

Ik wil het liefrst richting thailand maar ik zie zoveel op internet staan alleen weet ik niet wat betrouwbaar is.. Heeft iemand hier ervaring mee?? Of weet een betrouwbare organisatie?? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

ik heb een geweldige ervaring gehad via activity international een paar jaar terug. de organisatie en service was echt helemaal top, ook tijdens mijn reis namen ze af en toe contact op om te vragen hoe het ging.
ik heb een taalcursus en vrijwillgerswerk gedaan in Mexico via hen en beiden waren super :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt mij tipisch een vraag voor aroundtheglobe. Daar zitten de specialisten op dit gebied
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.africanimpact.com/volunteer-projects

http://activityinternational.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het Noorden van Thailand,Chiang mai/Mae Rim zit een berouwbare organisatie.
Weet het uit evaring,en de directrice spreekt Nederlands.
kijk even op www.cosasia.org
13 jaar geleden
travelactive.nl kan je een hoop op vinden inclusief vrijwilligerswerk =)