Welk deel van Jamaica is het leukst?

Ik wil in februari naar Jamaica. Welk deel is het leukst/best om naar toe te gaan. Ik houd van het strand, maar ga ook graag met excursies mee om het land zelf te leren kennen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Jamaica, sprookjeseiland bij uitstek! De werkelijke prachtige stranden, de heerlijke blauwe zee, de geweldige exotische natuur maakt het echt tot een super heerlijke vakantieplek! Er is veel toerisme en de bevolking is ontzettend aardig , maar er is ook aardig wat armoe, dus kijk uit voor diefstal, met name in Kingston Town kun je beter savonds niet alleen de straat op gaan! De leukste plekken zijn wel Frenschmens Cove, een werkelijk schitterend strand, dan heb je nog Ochos Rios, een heel leuk plaatsje met zijn markt en leuke winkeltjes, hier is de sfeer wat meer ontspannen en relaxter en de haven daar is ook erg leuk omdat alle cruisschepen daar binnen komen. Goede sfeer en vaak lekker gegeten daar. Als je daar bent bezoek dan ook Turtle Beach, een zeer ydillisch strand. Verder zijn er nog de heerlijke watervallen Dunn River die je zelf kunt beklimmen en ook zwemmen met de dolfijnen in Dolphins Cove is een geweldige ervaring. Mocht je dat laatste willen doen, kijk dan of je via je reisburo dit alvast vantevoren kunt reserveren want het is erg populair. Ik bezocht Jamaica meerdere malen en elke keer weer genieten.....heel veel plezier daar!

Elk jaar ga ik naar Jamaïca. Wij gaan altijd naar Hedonisme; is erg leuk.

The Blue Mountains, Boston Bay en Port Antonio!