Kan een wereld-reis-stekker dit euvel overwinnen?

Wij waren in Egypte op vakantie en in onze kamer hadden we normale stopkontakten, leek het. Maar toen ik de stekker van mijn meegebrachte radio'tje erin stak bleek die er niet helemaal in te gaan en kreeg ik dus geen stroom. Hetzelfde met ons koffiezettertje. Zelfs in de badkamer kon mijn man zijn scheerapparaat niet gebruiken. Er is dus iets met die stopkontakten gedaan zodat zij wel kunnen stofzuigen maar wij hun stroom niet kunnen gebruiken. Is dit op te vangen met een wereld- reisstekker met allemaal van die verschillende pootjes?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PAS OP!!! Arabieren zijn dol op lamsvlees!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vond ik ook Loenie. Kon niet naar de wereldomroep luisteren, geen koffie en Zondagsman een baard tot op zijn knieen;-) Wie of wat gaan ze dan opeten Keelmoosje? uh, Meelkoosje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee! Uiteraard die lammeling,met dat geinige smoeltje!

Het beste antwoord

Ja, dit euvel heb je zo verholpen met een wereldstekker. Altijd mee op vakantie en nooit meer problemen! Je kunt ze waar ook ter wereld gebruiken.

Hier kan je er bijvoorbeeld eentje krijgen.

http://www.anwb.nl/webwinkel/reis-en-cadeauartikelen,/reisartikelen/handige-accessoires/wereldstekker.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is op te lossen met zo'n stekker.
Maar let er wel op dat je maar één aansluiting hebt ...is soms lastig wanneer je uw batterijtjes voor uw camera wil opladen....dan is alles al volzet.
Het is beter ook voor een verlenging , met een aantal gewone stekkers als surplus mee te brengen