Wie oh wie weet wat dit voor een eng beest is. Loopt in de paardenbak In het het zand.

Lijkt wat op een schorpioen maar is dat Zeker niet. Moet er wel bij vertellen ik ben in Hongarije. Wie
Geeft mij het juiste antwoord?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ik vermoed een stinkende kortschildkever, Staphylinus olens, zie hier: http://www.gardensafari.net/nl_picpages/staphylinus_olens.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze is wel wat groter dan 33 mm , zoals op je site vermeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee, want die informatie ontbreekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat toch op je site??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is mijn site niet, en ik zie in de vraag geen informatie over de afmetingen van het dier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp dat het je site niet is. Ga er van uit, dat je begrijpt wat ik bedoel. Op die site staat dat hij 33 mm lang wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een lengte tot 33 mm. de grootste kortschildkever van Europa. In de Benelux een veel voorkomende soort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat weet ik, maar waar zie jij de afmetingen genoemd in de vraag hier?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee, maar als ik de foto zie, lijkt het me een enorm beest....Maar nu ik erover nadenk...kan het natuurlijk enorm ingezoomd zijn. Maar toch blijf ik twijfelen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarom is dat soort informatie belangrijk. Nu staat er wel bij in welke omgeving en waar het was, maar niets over de grootte.
Maar het kan dus ook een beest zijn dat hier helemaal niet voorkomt, dan zou je echt op andere sites moeten zoeken met lokale fauna.