Is een daguitstap naar Parijs wel de moeite vanuit Hasselt- Brussel Tallys Brussel Paris Nord?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

In Parijs is zoveel te zien, dat ik er meer dagen zou voor uit trekken. Maar als je bewust kiest om 1 dag te gaan, dan moet je selecteren wat je gaat bekijken. Ik zou dan kiezen voor de Eifeltoren en de Sacre-Coeur met Mont-Martre. Maar ieder zijn eigen keuze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank u

Andere antwoorden (4)

Ik ben er een paar dagen geweest, en kwam tijd tekort! Er is zoveel te doen! En omdat er soms ook best lange rijen zijn, kan dat wel veel tijd kosten! Tip: als je gaat, ga dan langs bij Bertilon. Dat is de este ijssalon van Parijs! (dat is echt getest) ect heerlijk! Wel best prijzig maar super lekker en enorme bollen! ( al het Italiaans ijs in parijs is trouwens best uur!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Qua tijd kan het wel, maar je ziet niet gek veel. Of het dan de moeite waard is gezien de kosten, kun je alleen zelf uitmaken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er een dag heen gaat dan kun je het bijna zien als een winkeluitje, misschien dat er tijd is voor een paar zaken te bezichtigen, eea afhankelijk van de drukte. Je doet enkel een aantal indrukken op kunt zeggen dat je er geweest bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker de moeite waard, maar zelf in een week kan je nog niet alles hebben gezien, laat staan in een dag.
Vertrek lekker op tijd, zodat je het meeste kan zien!