Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het beste een leuke vakantie(stedentrip) in de zomer uitzoeken? Dit doe ik voor de eerste keer zelf organiseren.

Ik zoek: een budget groepreis(stedentrip) voor Scandinavië. Het liefst een busreis voor een week, dat met een uitkering te betalen is.

Toegevoegd na 1 dag:
Mag ook Ierland Engeland of Belgie zijn(na wat goeie tips dat Scandinavie te duur is).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
721
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scandinavie is niet te betalen met een uitkering. €5 voor een kop koffie is geen uitzondering. Voor een budgetreis kan je beter midden Europa (het voormalige oostblok) bezoeken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Kras schijnt niet zo duur te zijn.
Bedenk wel dat er altijd nog kosten bijkomen: administratie, verzekering. eten en drinken als het niet allemaal inbegrepen is. Verder is Scandinavië erg duur wat eten en drinken betreft.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Op vakantie aanbieders zoeken. Er zitten echt goedkopen tussen. Waaronder kras, stip en peter langhout
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding