Ja, 2 weken naar Drenthe: heerlijk fietsen en wandelen, zomer- markten bezoeken, naar musea.De kinderen gaan paardrijden en ook veel met ons mee.

Gezellig bijkletsen met de parkbezoekers die we al van jaren her kennen. Kennis maken met de nieuwelingen.

Dan zijn we ook nog twee weken thuis en dat is ook heerlijk: lekker een beetje aanrommelen en natuurlijk ook weer fietsen, wandelen en musea bezoeken.

Maar eerst nog ruim een week werken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (17)

Ik vier mijn vrije dagen als vakantie in eigen land. Ik zoek dan een park op en ga heerlijk van de natuur genieten alsof ik me in het buitenland bevind. Maar ga nog wel naar het buitenland op vakantie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, in eigen land en in eigen huis met af en toe een dagje weg. Kun jij ervoor zorgen dat het weer zo blijft als de afgelopen dagen? Dan zorg ik ervoor dat ik met mijn gat op het strand lig :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog gekker, ik denk, dat ik helemaal geen vakantie gaat vieren. Heel misschien ga ik naar Denemarken, mijn moeder opzoeken, die mij waarschijnlijk niet zal herkennen vanwege vergevorderde dementie, dus of dat "vakantie" wordt.. Voor de rest, het beste van maken met de zorgtaken hier. Genieten van mijn eigen tuin en beestjes, in die zin is elke dag vakantie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, hier hebben ze geen gardameer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik blijf in eigen land, en blijf ook gewoon werken..... Ik hou jet wel op dagjes uit....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jep..Texel......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben al een week naar Texel geweest, maar k ga nu toch echt voor 3 weken naar t buitenland. Dat brengt, naar mijn mening, toch meer vakantie gevoel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,want ik woon eigenlijk in een vakantieland, zand,zee,zon,en nog veel meer, dus ik vermaak me wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dit jaar gaan we naar Terschelling en naar Limburg. Eerst een weekje naar de Wadden en dan een weekje naar de heuvels. Heel afwisselend lijkt ons dat. Pas in september hoor dus we moeten nog even geduld hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We blijven hier en gaan met hengel, strandtentje, boeken, radio/cassetterecorder met oortelefoontjes en koelbox eten naar het park. Met zulk weer als nu is dat beslist geen straf.
14 jaar geleden
ja ik wel
ik blijf zelfs thuis
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal wel moeten, want het geld is grotendeels op. Maar een dagje uit kan er gelukkig nog wel vanaf!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik ga naar Zuid-Spanje.
Daar acht ik de kans op mooi weer een stuk groter, en ik hou van de Spaanse cultuur. Vandaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik ga lekker naar Sharm-el-Sheikh, Egypte. Moet nog wel ruim een maand wachten :-(

In het voorjaar ben ik wel in Nederland gebleven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, de zomer breng ik door in Balkonia en Tuinesia. Op mooie dagen af en toe eens het land in, dierentuintje hier, strandje daar etc.

Pas in het najaar ga ik echt op vakantie en nee, die breng ik niet door in Nederland.