Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met de boot naar centrum van Londen vanuit N'land

Beste Mensen,

We willen vanuit Nederland per schip/boot naar Londen, maar niet eerst naar Dover en dan met de trein verder, nee helemaal doorvaren naar het centrum van Londen, aanmeren bij de Tower Bridge en dan naar je hotel lopen. Heeft iemand dat wel eens gedaan, kunnen we met iemand mee varen?

Grioet,

W Jansen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een eigen boot?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De VOC vloot (1648) heeft Buckingham Palace al eens onder vuur genomen. Dus het lijkt me geen probleem om over de Theems Londen in te komen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grinnik. Geschiedkundig verantwoord antwoord. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet niet praten over het heden als je niet weet wat er in de toekomst mogelijk was...
Ik heb dat niet gedaan, lijkt me wel leuk.
Er is bij mijn weten geen officiele toeristische aanbieder waar je dit kunt boeken.

Als ik jou was zou ik een advertentie plaatsen in de Waterkampioen om te kijken of er mensen zijn die dit van plan zijn en of je dan mee zou kunnen/mogen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of het kan, zo wie zo kan je niet zomaar aanmeren in Londen.
Je hoeft echter ook niet naar Dover om met de boot over te gaan: Je hebt ook van Hoek van Holland naar Harwich een boot. Je kan de nachtboot nemen, kom je om circa 7 uur aan in Engeland(lokale tijd). Dan de trein naar het centrum van Londen, de trein is naast de boot, dat duurt circa een uur. Dan ben je voor 9 uur s'ochtends in Londen Centrum, en kan je daar een boot nemen die bij de Tower Bridge vaart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar zij wouden juist veel varen ;).

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding