wij gaan binnenkort naar oostenrijk en willen onderweg overnachten. Weet iemand een leuk adresje? liefst geen hotel. Het liefst particulier.

wij zijn een gezin met 2 kinderen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geef eens aan waar je ergens wil overnachten, welke route, afstand van NL, autoweg, landelijk, etc.

Het beste antwoord

Je wilt dus naar Oostenrijk. Plusminus 450 km rijden om te overnachten en dan weer plusminus 450 km rijden naar de eindbestemming?

Ik weet wel een leuk en relatief goedkoop hotel onderweg. Maar dan zit je vlak voor de Oostenrijkse grens. Dit is mits je met een caravan/camper gaat net een afstand die je niet in twee keer moet rijden. Want als je de aanbevolen snelheid van 130 km/u aan houd die voor Duitsland geld dan is het een rit van 8 uur inclusief de stops iedere 2 uur...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wij gaan zonder aanhanger, en onze planning is voorbij munchen te overnachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voorbij München? Dan is het de moeite niet meer waard. Eén peut gas extra en je bent op je bestemming.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even zo uit mijn hoofd, want praat over 8-9 jaar terug. Op de ring Munchen afslag 26 naar Salzburg en dan na een kilometer of 15 zit een familiehotel. Dit was destijds relatief goedkoop en is ingericht op gezinnen die op doorreis zijn...

Andere antwoorden (3)

Vraag het eens bij de ANWB
Die hebben vast wel boekjes met overnachtingen onder weg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je alles niet te nauw neemt en je houdt van een minimum aan avontuur, dan zou ik gewoon na ca. 500 km rijden, van de weg afgaan en in de dichtsbijzijnde dorpjes langs de snelweg rondkijken. Wedden dat je het moeilijk krijgt met een keuze?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in goolling net voor de taberntauer tunnel hebben wij vorig jaar een prima overnachting gehad,gewoon vragen bij het tankstation langs de snelweg,zij bellen en iemand komt je afhalen.