Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil eigenlijk wel naar griekenland op vakantie, maar is dit wel verstandig met de heersende crisis daar?

Zou je als vakantieganger er aankomende zomer nog veel van merken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
756

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ben afgelopen zomer naar Kreta geweest. En daar merkte je nietd vd crisis en de rellen er om heen. Je kunt gewoon via een erkende reisorganisatie boeken, die aangemeld is bij ANVR en SGR
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nou niks mis mee hoor, wel boeken een reisbureau die aangesloten is bij ANVR en/of SGR.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zullen wel extra vriendelijk tegen je zijn, je brengt immers eurootjes voor ze binnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alleen anthene is af en toe link, maar als je op vakantie gaat op een van eilanden, valt er niks te merken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeker doen !! Ik ben zelf de afgelopen 6 jaar naar Kreta geweest en je merkt er niets van. Alleen in vergelijking met 6 jaar geleden zijn er wel meer restaurants en winkeltjes gesloten, maar er blijven er nog genoeg over. Vorig jaar was er 1 keer een staking met aanvoer van benzine, toen reden er heel weinig taxi's. Prijzen zijn niet gestegen in de afgelopen jaren (taxi en restaurant)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding