Ik wil eigenlijk wel naar griekenland op vakantie, maar is dit wel verstandig met de heersende crisis daar?

Zou je als vakantieganger er aankomende zomer nog veel van merken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ik ben afgelopen zomer naar Kreta geweest. En daar merkte je nietd vd crisis en de rellen er om heen. Je kunt gewoon via een erkende reisorganisatie boeken, die aangemeld is bij ANVR en SGR
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nou niks mis mee hoor, wel boeken een reisbureau die aangesloten is bij ANVR en/of SGR.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zullen wel extra vriendelijk tegen je zijn, je brengt immers eurootjes voor ze binnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alleen anthene is af en toe link, maar als je op vakantie gaat op een van eilanden, valt er niks te merken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeker doen !! Ik ben zelf de afgelopen 6 jaar naar Kreta geweest en je merkt er niets van. Alleen in vergelijking met 6 jaar geleden zijn er wel meer restaurants en winkeltjes gesloten, maar er blijven er nog genoeg over. Vorig jaar was er 1 keer een staking met aanvoer van benzine, toen reden er heel weinig taxi's. Prijzen zijn niet gestegen in de afgelopen jaren (taxi en restaurant)