Wie kiest er dit jaar voor een avontuurlijke vakantie?

Zoals bijvoorbeeld deze mooie cruise: http://www.ananova.com/news/story/sm_3374702.html?menu=

Toegevoegd na 3 dagen:
Linkje is inmiddels deud.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ik ga over bergpaden wandelen in zuid Spanje.
Deze o.a. http://www.youtube.com/watch?v=ZmDhRvvs5Xw
Avontuurlijk genoeg?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sweet Jesus, da's bij de wilde klipgeiten af! Daarvoor heb ik net iets teveel hoogtevrees, denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, ha. Ik denk ook niet dat ik dat pad ga lopen. Ik heb nog niet genoeg van het leven en ik wil nog wel een paar jaar verder leven. Ik ga wel kijken bij dat pad, maar het niet lopen. Is trouwens verboden. Het is illegaal opgenomen door een of andere gek die dus duidelijk geen last heeft van hoogtevrees.

Andere antwoorden (3)

Ja ik was van plan ook zoiets doen...

Ik graag als vrouw verkleed onkruid wieden in de papavervelden van de Taliban in het noorden van Afghanistan...

Maar ik weet nog niet of er ook een cruise voor is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga op avontuur in Curacao (1ste x) met het vliegtuig (1ste x) met 9 vrienden(1ste x)
Als dàt allemaal geen avontuur is, dan weet ik het niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Absoluut, veel plezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel veel plezier (en succes) gewenst.
Ik hoop op een trektocht door Patagonie met op het einde een uitstapje naar Antarctica... maar ja, dat zal financieel ook wel niet geheel haalbaar zijn.

Dit ziet er echter wel heel *uitdagend* uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cool! Letterlijk en figuurlijk.