In Nieuw Zeeland vind je in een dorp diverse backpackers overnachtingsgelegenheden. In veelEuropese landen in veel plaatsen niet. Waarom?schil?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik had willen zeggen: "Waarom dat verschil?".

13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Op de Noordpool zet je geen pretpark neer, terwijl dit in dichtbevolkte en toeristische gebieden juist heel lucratief is. Idd een kwestie van vraag en aanbod.
Het is dus niet zo, dat backpackers vanzelf wel komen als je maar genoeg mogelijkheden biedt.
Backpackers vind je over de hele wereld, maar bepaalde landen ademen als het ware ''backpackcultuur". Deze landen (bijv Nieuw Zeeland, Australie, Thailand) zijn niet alleen mooi maar ook erg "relaxed" en daarom enorm populair bij backpackers.
Overnachtingsmogelijkheden komen dan vanzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

de wet van vraag en aanbod,
Daar zijn best veel backpackers, op rotterdam (bijv) niet dus ja daar zal je ook niet zomaar een simpele overnachtingsplek vinden.
daarom ( ver ) schil :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het schil tussen Rotterdam en Amsterdam is dat in Mokum wel veel backpacker overnachtingsplekken zijn.