Weet iemand de naam van het cafe aan de westersingel 1 (hoek kruiskade) jaren 80/90?

een jaar geleden
1.6K
SimonV
een jaar geleden
Uit de toevoeging Kruiskade maak ik op dat het waarschijnlijk om Rotterdam gaat. Bedoel je Tivoli West?
https://www.lastdodo.com/en/items/1563669-cafe-restaurant-tivoli-west
Amadea
een jaar geleden
Het zou anders misschien Groningen of Amsterdam betreffen?

Antwoorden (1)

Gezien de foto die te vinden is in de beeldbank van het online stadsarchief van Rotterdam gaat het om The Double Diamond.
. . .
Hee Double Diamond was een Engelse pub die in 1969 de deuren opende. In 1989 werd de zaak verkocht aan de Chinese buren.
Hee = The
een jaar geleden
Pieterke
een jaar geleden
Klopt, ik kwam daar weleens.