Hoe lang duurt het om van Nederland naar Orlando te reizen

Ik ga naar Orlando maar wil weten hoe lang de reis van hier naar daar is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
4.8K

Antwoorden (5)

Hangt eraf van waar je vliegt en of je non-stop vliegt. Vanaf Amsterdam naar Orlando, non-stop, is ongever 9 uur - negen en een half. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een overstap zit je al gauw op twaalf uur!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een rechtstreekse vlucht van Nederland naar Orlando duurt ongeveer 9,5 tot 10 uur. De terugvlucht duurt door wind in de rug gemiddeld een uur korter. Er wordt dan op de Golfstroom richting Europa meegelift.
Met een overstap of tussenstop moet je rekenen op minimaal 12 tot 13 uur reistijd, vooral afhankelijk van waar je overstapt en hoelang de overstap duurt.
Hangt vooral af met welke maatschappij je vliegt, dus waar je overstapt, en hoe lang de overstap duurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een vliegtuig ongeveer 8 of met tegenwind 9 uur. dat is hoelang wij erover deden. met een United Airlines 767