Ray-ban zonnebril echtheid

Ik heb al een tijdje het idee om een Ray-ban zonnebril te kopen, nu ben ik op Tenerife op stage en zie ik dat ze in de winkel voor 75 euro aangeboden. Mijn vraag is zijn deze echt? En hoe kan ik dat zien/controleren? Aangezien dezelfde brillen in Nederland tegen een aanzienlijk hogere prijs wordt verkocht. (140 euro)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Op het rechter glas, als je m ophebt, staat boven in de hoek met witte letters Ray.Ban met eventueel een P. Die P geeft aan dat het glas gepolariseerd is. Je moet dan tevens aan de binnenkant van de glazen een blauwe gloed zien, de ontspiegeling. Op het linker glas, als je m op heb, staan de letters RB schuin onder elkaar gegraveerd, soms moet je m even wat kantelen in het licht om het te zien. zit aan de buitenkant van het glas. Op de linker veer staat het modelnummer wat begint met RB, dan 4 cijfers, vervolgens een kleurnummer van het montuur en de maat. Bijvoorbeeld: RB3272 004/58 58•17

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100