ik ga in september een weekje naar Praag. weet iemand hoe duur daar de taxi's zijn? Dit i.v.m. de reis van airport naar appartement.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

google even op fromandtoairport.com dat is een gelijknamige site waar je taxitarieven en openbaar vervoer vind van de hele wereld. erh handige dite

Toegevoegd na 21 uur:
De juiste site is:

http://www.toandfromtheairport.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Google op taxi praag,

je vindt dan een paar Sites in het Nederlands,
Je kan daar een taxi reserveren en je weet gelijk de prijs.
Het is wat goedkoper maar geen tientallen euro's hoor.
he chauffeur wacht je op in de hal en brnegt je zo naar je hotel of appartement.
je kan ook direct de terugreis boeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook op het vliegveld georganiseerd transport naar de stad regelen. Een stuk goedkoper dan een losse taxi en het sluit goed aan op de vluchten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij betaalde ongeveer €20 euro, ons hotel lag iets buiten het centrum!! (per keer)