Heeft iemand (zowel positief als negatief) ervaringen met het hotel Vera Club TMT in Bodrum/Turkije...?

Ik zou graag willen weten of er iemand negatieve of positieve ervaringen heeft met dit hotel in Bodrum/Turkije. Iemand nog andere tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Volgens de beoordelingen op zoover krijgt dit hotel een 8
Op deze link kun je alle ervaringen lezen

http://www.zoover.nl/turkije/egeische-zee/bodrum/vera-club-tmt-vh-aegean-holiday-village/hotel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nog een linkje.
met wissellende beoordelingen.
Denk er aan , Turkse 4 sterren is veel minder dan Nederlandse 4 sterren