Waar kan ik de goedkoopste All inclusive 4 sterren hotel plus vliegtickets naar aruba vinden??

Honeymoon....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

Volgens mij heb je via d-reizen hele goede aanbiedingen. Maar goedkoop is niet altijd de beste optie. Good luck
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In turkey is alles goedkoop ook de 4 5 sterren hotels!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Turken zijn irritante geile onbeschofte viesterds
Het loont de moeite bij meerdere All Inclusive aanbieders te zoeken. Geen enkele aanbieder is altijd de goedkoopste. Men stunt vaak met een aanbieding in een bepaalde periode. Kijk dus ook voor een periode of week eerder of later. In de rubriek All-Inclusive vind je meerdere aanbieders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben afgelopen zomer 16 dagen op vakantie geweest naar Aruba, samen met mijn vriendin.
We zaten in het holiday inn hotel voor 1600,- euro per persoon all inclusive. Het is een leuk hotel en midden in het drukke gedeelte VAn Aruba aan t strand. Wij hebben dit toen der tijd via d-reizen geboekt.