Nee giraffen komen alleen voor in Afrika en Jamaica ligt in het Caribisch-gebied.
Zelfs als Jamaica een eiland was dat voor de Afrikaanse kust zou liggen, dan zouden er van nature geen giraffen kunnen wonen, aangezienhet eiland niet groot genoeg is.

Op Jamaica leven wel heel veel soorten vogels. Verder leven er vooral reptielen: alligators, slangen, schildpadden, leguanen en hagedissen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het meest bijzondere dier in Jamaica leeft overigens in het water: de West-Indiche Lamantijn (soort zeekoe).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij niet. Heb met google gekeken op engelstalige sites en heb er hier thuis de dierenencyclopedie op nagekeken. Niets over giraffes op Jamaica kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je Jamaica bedoelt, nee dan niet.

In Afrika leven ze in het wild, in Jamaica heb je weer heel andere dieren.