Als je met een belkaart belt naar een internationaal land vanuit Nederland, staat deze belkaart dan los van je abonnement op je telefoon?

Toegevoegd na 14 minuten:
Hoi Snoepje, dankje wel, heb jij er ook ervaring mee? Ik bel dan eerst naar een 020 nr en vervolgens het internationale nr, wordt die 020 nr niet van je abonnementskosten afgeschreven ? groetjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

ja dan bel je met het te goed van je kaart maar is dat op dan gaat het verder vanaf je abonnement
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt