Welke winkels moet je gezien hebben in Milaan?

Ik ben op zoek naar leuke (vintage) winkeltjes in Milaan. Maar ook naar grote warenhuizen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

het overdekte winkelcentrum op het duomoplein, zeker de moeite waard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een winkelstraat die je gezien moet hebben in Milaan, is de Monte Napoleone. Deze winkelstraat staat bekend om zijn vele dure kledingmerken. u vindt hier winkels van Armani, Prada, Miss Sixty, Ralph Lauren en vele andere merken. Daarnaast is het in de zomer leuk om de vele mooie en dure auto's door deze straat te zien rijden. Dit is ook een van de straten waar u een bekendheid tegen het lijf kunt lopen.