hoeveel cm beenruimte heb je als je met condor airlines naar gran canaria vliegt?

economy class
boeing 757-300

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
4.4K

Het beste antwoord

De afstand tussen de stoelen onderling is 79 cm. Dat wordt in het algemeen als 'acceptabel' gezien.
Probeer een groene stoel te pakken te krijgen op bijgaand kaartje. (als je met kleine kinderen reist gaat dat niet lukken, dan mag je niet op de groene stoelen zitten)
escape
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit verhaal op onderstaande site:

"Wat me wel echt van het hart moet: de beenruimte. Ik heb in mijn vorige ervaringen van o.a. Air Berlin en Transavia.com nog mijn enthausiasme uitgesproken over stoelen in de gewone economyclass in een gewone rij waarop ik met mijn lengte van 1m94 gewoon goed kan zitten voor een vlucht van een uurtje of 3 tot 4. Tuurlijk, bij de nooduitgang of op een Comfortclass of XL-seat of hoe het ook mag heten zit je veel beter, maar het is te doen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik al het ergste vreesde, want de 757 is natuurlijk geen al te ruim ding. En mijn vrees werd waarheid: het was niet echt prettig vliegen zo. Rechtop zitten kan net, maar iets onderuit (en dus relaxter zitten) was niet mogelijk, je knieën komen dan tegen de stoel voor je (en dan dus echt klemvast). Bovendien kreeg ik al gauw klachten van de personen achter mij dat ze de film niet konden volgen doordat ik met mijn hoofd zover boven de leuning uitstak. Ik denk dat ik bij Condor wel een inch of 2 miste, en dat is vaak net genoeg om een reis draaglijk te maken. Helaas was de kist fullybooked en dus was er geen mogelijkheid tot het krijgen van een andere stoel...."