Naar een land gaan waar de taal gesproken wordt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het constant horen, bijvoorbeeld als je Engels moet leren... ga naar Engeland voor 6 maanden en je weet heel veel al. Niet alle woorden staan namelijk in boeken. Ook veel lezen helpt en als de leerkracht je in het Engels vraagt en antwoord en jij in het Engels ook terug antwoord ,, werkt het perfect!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn, in het land van je gewenste taal, speciale sneltrainingen. Bijvoorbeeld twee weken lang de hele dag taalcursus. Dan leer je het snel.

Een voorbeeldje, met google:
http://www.babylon-idiomas.com/nl/cursus-spaans-espanol-expres.htm