Wat betekenen de volgende begrippen op een boardingkaart van Ryanair?

Het gaat om:
1. SEQ NO: 55
2. ANDERE RIJ

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
6.3K

Antwoorden (3)

Je boarding card is al 55e afgegeven, en er is geen stoel voor je gereserveerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij dat je als 55e geboekt hebt (1.) en andere rij wil zeggen dat je geen vaste stoelnummer hebt en dus kunt gaan zitten waar je wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. seq-nummer is hierboven al beantwoord.
2. "andere rij" betekent dat je niet in de priority-rij mag staan. Klanten bij Ryanair kunnen tegen betaling voorrang krijgen bij het boarden en dan dus eerder een stoel uitzoeken (er is namelijk nooit een stoel gereserveerd bij ryanair). Deze klanten staan dan in de priority-rij. Alle anderen staan in de "andere rij".