Wat is een leuke plek om op vakantie te gaan voor twee mensen van 17 jaar?

Ik & mijn vriend gaan begin juli samen een weekje weg. Alleen weten we nog niet waarheen. Wat is een leuke plek in Nederland? Het liefst geen campings/hotels vermelden maar een plaats of gebied.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Noordwijk! Super gezellig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar woon ik heel dicht bij in de buurt, dus zo spectaculair is het niet om daar heen te gaan ^^ Maar alsnog bedankt ;)

Andere antwoorden (9)

Probeer Maastricht eens-- gezellige stad, leuke bars, goeie sfeer :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel eens gehoord dat de waddeneilanden leuk is. (Texel?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vond op mijn 17e Terschelling erg leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Valkenburg is erg leuk..!
Maar eigenlijk als je goed gezelschap hebt is iedere plaats erg leuk;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Texel is erg leuk en ook heel mooi!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vlieland, geen auto's, lekker eten en drinken en een disco.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het romantische Giethoorn met in de omgeving de beulaker- en belterwiede.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volendam. Je kan bij t Marinapark n sloepje huren en er zijn veel barren en winkeltjes en restaurantjes op de dijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waddeilanden