Wie weet er een leuke camping voor kinderen van 10 en 12 jaar in Frankrijk of Denemarken, Duitsland met een zwembad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (6)

Deze camping in Frankrijk is erg leuk voor die leeftijdsgroep! Klik op de Nederlandse vlag voor nederlands: http://www.camping-guyonniere.com/index.html?lg=nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De ANWB heeft goede gidsen voor campings. Als je camping met meer sterren neemt, zit je vrijwel altijd goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neckerman weet dat wel. Veel mensen met kinderen tot 18 weten dat ook wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
la draille;

Een camping die volledig is gericht op gezinnen met kinderen. Je kunt gerust je kinderen achterlaten en er zelf op uit trekken. Er zijn de hele dag door activiteiten georganiseerd voor jong en oud.

Knutselen, sporten, film, toernooien, noem maar op.

Toegevoegd na 32 seconden:
en met zwembad :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Camping Les Peneyrals in de Dordogne in Frankrijk. Deze camping heeft een paar zwembaden, en glijbanen. Daarnaast hebben ze ook nog heel veel "fitnessapparatuur", tafeltennistafels e.d.
In de Dordogne zelf is ook van alles te doen. In de buurt zitten een paar zogenaamde klimbossen. Hier kun je (tegen betaling) hoog in de bomen een parcours afleggen.
Mijn kinderen (vorig jaar 14, 12 en 8) vonden het fantastich, op zowel de camping als wat er in de omgeving allemaal te doen was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag een Eurocampgids of Vacansoleilgids aan: die staan vol met campings met daarbij informatie en veel foto's over de accomodatie, wel of niet interessant voor verschillende leeftijden, wat er te doen is, of er een zwembad is, etc. etc. Je kunt veel ideeen opdoen en leuke campings vinden en niemand verplicht je om ook daadwerkelijk via die organisaties te boeken, dus doe er je voordeel mee!