Wie weet een leuke vakantie naar Spanje?

me moeder kijkt al nu een paar weken naar een vakantie maar ze heb niet al te veel geld dus het liefst onder de 2000,- . we gaan dan met 2 kinderen 13 jaar en 14 jaar oud en 1 ouder 41 jaar oud dus mijn vraag wie weet een LEUKE vakantie van onder de 2000,-

Toegevoegd na 3 minuten:
en de twee plekken die wij heel leuk vinden zijn lanzarote en canarische eilanden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

Er zijn zat leuke plekjes in Spanje...
Je kunt bijv. een reis naar zuid spanje nemen, daar moet je een vliegtuig naartoe nemen dat naar Malaga Airport gaat, die kan je gerust nemen vanaf Rotterdam... Het kost in totaal, als er niet te veel vraag naar is, 200-300 euro per vlucht. Als je in Malaga airport bent, kan je op een kunst en cultuur reis (stedentrip), maar ook lekker aan het strand liggen (Nerja).
Voor dit tweede (wat ik prefereer) huur je een auto om naar Nerja te reizen, daar zorg je dat je een plaatselijk huisje huurt voor 1 of 2 weken, voor niet meer dan 1000 euro per 2 weken... Als je daar bent geef je zo ongeveer nog 300-400 euro uit aan eten, drinken, uitgaan... dan vlieg je weer naar huis, met een heel prettig gevoel. :)

en dat alles voor als het meezit maar 1500 euro!

Succes, Laurens

Toegevoegd na 50 seconden:
En laat me weten hoe het is gegaan! Veel plezier
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga ook voor de zuid-spanje optie. ik ben vorig jaar naar benalmadena geweest in de voorjaarsvakantie (met vlucht op malaga vanaf zestienhoven). 1 volwassene en 2 kids in een hotel met half pension voor ca 1100 euro (1 week) met 1 extra volwassene was het maar een beetje duurder geweest.

Ik had naar de canarische eilanden gekeken maar dat was VEEL duurder.

als je belangstelling hebt zoek ik het hotel nog op. Ik vond het er prima, leuke uitstapjes, op loopafstand (of paar haltes met de bus), een aquarium, pretpark(je), soort dolfinarium, kabelbaar bergopwaarts,mooie stadstuin, lekker strand, iets verder met de bus nog een krokodillenfarm etc
amigo
13 jaar geleden
Ik ben vorig jaar naar Callela in Spanje geweest. Dat is aan de Costa Brava. Het was een erg leuke vakantie in hotel Oasis Park (heet tegenwoordig anders volgens mij). Ik was met twee personen 1350,- kwijt voor 17 dagen all inclusief. Maar dat was wel in juni. Mijn schoonouders waren eind augustus met 4 personen in Malgrat (Bella Playa) 1800,- euro kwijt voor 10 dagen vol pension.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je al eens op deze Web site gekeken?

Aan de Costa Brava in Spanje vindt je mooi stranden en zomers ben je verzekerd van veel zon en weinig to geen regen.